.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار سابق رشت بازداشت شد/انتصابات جدید در شهرداری
شمال نیوز: ز جمله این افراد، شهردار سابق شهر رشت و همچنین یکی از مدیران عامل شرکت های وابسته به شهرداری رشت و نیز یکی از پرسنل قسمت بودجه واعتبارات شهرداری را می توان نام برد.

سایت محلی دیار میرزا نوشت: براساس شنیده ها در راستای رسیدگی به پرونده فساد مالی اعضای شورای اسلامی رشت، سربازان گمنام امام زمان (عج) با دستور مقام قضایی، چند نفر از پرسنل شهرداری رشت را طی چند روز گذشته دستگیر نمودند و این دستگیری ها ادامه دارد .

 از جمله این افراد، شهردار سابق شهر رشت و همچنین یکی از مدیران عامل شرکت های وابسته به شهرداری رشت و نیز یکی از پرسنل قسمت  بودجه واعتبارات شهرداری را می توان نام برد.

انتصابات جدید در شهرداری رشت
همچنین شنیده شده است با حکم شهردار کلانشهر رشت مهندس شاهرخ طلیسگر بعنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مهندس میرحق جو مدیر منطقه ۲ شهرداری رشت منصوب شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رامسری 28 ارديبهشت 1392
ایکاش سربازان گمنام امام زمان دررامسر هم این کار رو با اعضای شورای شهر رامسرو تعدادی ازکارکنان شهرداری رامسرانجام میدادند.
جويباري 30 ارديبهشت 1392
باتشكر از آقاي رمداني عزيز مدير مسئول محترم سايت شمال نيوز ايكاش سربازان زحمت كش ومتقي وگمنام امام زمان با اعضاي شوراي شهر جويبار هم اين كار را مي كردند و اعضاي متخلف شوراي شهر جويبار را دستگير كرده وبه مراجع قضايي معرفي مي كردند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.